Zakres obowiązków:
• Zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej Zarządu Spółki
• Zarządzanie kalendarzem spotkań i wydarzeniami biznesowymi w tym koordynacja obsługi spotkań
• Ustalanie priorytetów spraw i koordynowanie ich realizacji
• Obsługa korespondencji firmowej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej ustalanie priorytetów
• Analiza, określenie potrzeb na usługi administracyjno – gospodarcze oraz realizacja postępowań ofertowych
• Prowadzenie rejestru umów z firmami zewnętrznymi w wyznaczonym zakresie
Wymagania:
• wykształcenie wyższe o profilu humanistycznym lub ekonomicznym (lub w trakcie studiów)
• doświadczenie min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku oraz we współpracy z Zarządem
• Znajomość języka angielskiego min. na poziomie średnio-zaawansowanym
• Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych
• Doświadczenie we współpracy z kadrą menedżerską wyższego szczebla
• Znajomość przepisów dot. spółek prawa handlowego
• Dokładność, dobra organizacja pracy, skrupulatność, wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne
• Zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z art. 30 ust. 2 Ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami
i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym,
• Uzyskana przez pracownika, w trakcie okresu próbnego, nienaganna opinia Komendanta Powiatowego Policji właściwego ze względu na miejsce zamieszkania pracownika zgodnie z art. 28 ust. 1 pkt. 3 oraz art. 29 ust.1 pkt. 3 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym,
• Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o dopuszczenia do informacji niejawnych lub gotowość poddania się procedurze mającej na celu jego uzyskanie.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Ciekawą, odpowiedzialną i ambitną pracę oraz możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy,
• Udział w projektach międzynarodowych,
• Stały rozwój kompetencji, rozbudowany system szkoleniowy, praca w zespole profesjonalistów,
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, która stawia na ludzi przedsiębiorczych, otwartych i zaangażowanych.
Oraz:
Pakiet benefitów firmowych m.in.:
• prywatna opieka medyczna,
• ubezpieczenie na życie,
• karta fitness,
Dodatkowe benefity socjalne:
• paczki na święta,
• dofinansowanie do wypoczynku dorosłych i dzieci,
• dofinansowanie do nauki,
• bufet pracowniczy,
• kasa zapomogowo-pożyczkowa,
• bezpłatny strzeżony parking,
• strzeżona wiata rowerowa.